Med tanke på...

Med tanke på att det är julafton imorron måste jag verkligen tänka efter om jag fixat allt jag ska...

Jaah faktiskt förutom att göra ett inlägg här... Imorgon kommer det bli fullt upp så att det hinner nog inte bli något inlägg... Jag klädde granen igår, håller på att slå in de sista julklapparna och lyssnar på julmusik :) kan stämningen bli bättre? Joo det förståss... Vi har ju ett nytt snöoväder utanför fönstret... BLÄÄÄÄ!! Jag hade helt ärligt kunnat tjäna typ 1500kr idag om jag hade kommit iväg :O Jag som ville jobba idag :( saknar ju mina gamlingar... usch och fy...

Mamma försökte lura med mig till att gå tomte hos grannen... Jag sa aldrig i livet det är för kallt för att gå ut i detta vädret och det blåser som faan... Usch nej... Jag la mig i badet med min underbara ankradio jag fick av Johanna och Jill igår :) toppen att ha lite underhållning när man ligger i badet :D Men jag vågade inte riktigt ha den i vattnet utan han fick sitta på kanten och spela bra julmusik...

Nu längtar jag verkligen efter värme... Men det kan gärna bli julafton med :) så man kan få massa paketer :D nu ska jag hämta min kamera så ska ni få se julgranen jag klädde igår :D

Ha de bäst!!
God jul till er alla!!
// Male


PS! Jag och min familj ska spela bingolotto ikväll :) skulle inte bli besviken om jag vinner en miljon eller två ;) eller kanske en bil ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vad bra att ankan funkade, var det bra ljud i den? :P

2010-12-24 @ 17:04:40
URL: http://hannieboo.bloggplatsen.se
Postat av: Male

Haha jaah det var faktiskt jättebra ljud :) när jag väl fick igång den :P det tog 100 år innan jag fick upp luckan där jag skulle lägga i batterierna xD de skruvarna var inte att leka med ;)

2010-12-27 @ 10:19:14
URL: http://mittlivsomtjugoplussare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0