En vecka med tentaångest...

Heeej!
Nu har jag äntligen lämnat en veckas tentaångest bakom mig... Det resulterade att jag har sovit hela dagen idag nästan, varit så fruktansvärt trött... Ussschhh jaa men nu är det inskickat och klart... Riktigt skönt med en långhelg nu faktiskt...

Imorgon blir det 80-tals fest hos finaste Emmie <3 har fixat alla kläder jag ska ha på mig nu... asså hjäälp vilka färger :O menmen så är det... Ska våffla håret med tror jag... Testade lite idag och det blev ändå helt ok... Men orkade inte testa våffla hela håret men det ska jag nog göra imorron XD det kommer bli såååå snyggt :D

Asså på tåget igår asså, en man satt inne vid fönstret och snarkade jättehögt... Det var helt hemskt... USSCH haha skrattade sjukt mkt XD det var faktiskt riktigt roligt... Hon som satt mittemot mig började med skratta haha sen kände jag att jag kunde ju inte sitta där och skratta hela vägen XD så fick plugga in ipoden i öronen... Men det hördes ju fan igenom den... FAAAHNN så satt ju där och skrattade ändå... Eller jaa hörde inte det hela tiden men när låten gick in i de lugna styckena så hörde jag... Asså hjäälp vad pinsamt det måste vara att sitta och snarka så...

Nu ikväll händer inte så mycket, ska snart kolla tv tänkte jag... Ska poppa en popcorn med så ska dra och göra det nu tänkte jag...

Ha det göttans <3
//Male

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0