Funderar....

Jag borde ha något kul att skriva, men det har jag nog egentligen inte....

Helgen som sådan, jag har om jag ska vara ärlig inte gjort allt för mycket... Massa film-tittande, en promenad och det var nog det hela...

Idag är det måndag :)
Gick upp, ringde min chef för att höra om sommar-vikariat när jag inte pallat klä på mig... Inget svar... Men pratade in ett meddelande... Jag hatar verkligen sånt... Det låter så falskt på nått sätt tycker jag... Man pratar på ett helt annat sätt än om personen hade svarat XD vet inte varför om jag ska vara ärlig haha :P

Mötte Karin på bussen, sen gick vi och käkade lunch... Hoppas hon hann i tid till lektionen haha :P

Sen var det föreläsning i psykriatri :) riktigt najs :)

Nu måste jag på allvar börja plugga till tentan vi har nästa torsdag :P annars kommer det gå illa haha :P eller illa och illa man kan inte få göra mer än om :P

Nu ska jag se tv resten av kvällen :) så ha de göttans :)
//Male

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0