LÅÅÅNGHELG!!

Hej bloggen!
Hemtenta CHECK!
Nästan klar :) ska bara kolla det sista imorron och lägga in referenser... Bara att skicka in möget sen! Gjorde den klar på typ 2 dagar :O helt sjukt :P men satt ändå två heldagar :P Riktigt gött!
Sen är det långhelg!!
Ledig imorron när jag skickat in hemtentan, fredag, lördag och söndag sen :) sååå gött :)

Nej, annars har det inte hänt så mycket här i min värld...

Lite konstigt faktiskt.. Brukar alltid träffa på någon trevlig människa på något tåg eller buss... Fast det gjorde jag... Höll på att få ryck! Hur fan tänker man om man sätter sin sån pensionärsvagn mitt i gången på bussen... Okej om man sitter längst bak då ingen ska behöva HOPPA förbi! Nej det störde jag mig på...

Nej nu ska jag dra och sova... Asså det är helt sjukt vad jag tycket att det är kallt och så är jag trött på det hela... Menmen så kan det vara... Eller ska nog inte sova ännu... Vi får la se vad som händer och sker :)

Ha de göttans!
//Male

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0