Lite läskigt faktiskt...

Tjena bloggen!

Idag har vi haft en föreläsning i skolan... Lite annorlunda sådan faktiskt... Det var nästan mer som en färdighetsträning... Äntligen fick man tänka till lite istället för att föreläsaren bara står där framme och babblar i 3 timmar... Vi fick typ jobba med någon uppgift i basgrupperna :) riktigt trevligt faktiskt :)

Men det var en sak som var sjukt läskig... Det var någon i byggnaden bredvid som satt och stirrade på mig... :O Kände mig helt uttittad så jag var tvungen att kolla den människan med jämna mellanrum... Han satt kvar där under hela föreläsningen :O

Vissa trodde jag hade jävla hallucinationer!!! NEEEJ det hade jag inte! Lovar!! Det var någon som satt där :O lite lagom läskigt faktiskt...

Annars är det en helt lugn fredagskväll :)
Ha de göttans
//Male

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du skulle stirrat tillbaka på personen, haha...

2011-02-27 @ 00:40:25
URL: http://hannieboo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0