Tjena bloggen, det var ett tag sen!

Ojdå jag skäms nästan över att jag inte skrivit på så länge... Men vet inte, har inte haft någon lust eller tid till det...

I tisdags var jag på badhuset i Trelleborg med Karin :) simmade 1000 meter. Riktigt stolt över oss :) Jag kom in på barnbiljett! Kan ni tänka er? Jag såg ut som 17 år :O börjar nästan få åldersnojja när man tänker efter... Men så kan det vara... Stackars Karin vågade inte ljuga om sin ålder så hon fick gå in på vuxen :( men det är inte lätt alltid :P
Vissa människor på badet kan man undra över... Pensionärer som pratar mer än de simmar var ganska trevligt... Men varför betalar man inträde på badet för att stå på vars en bana i bassängen och prata med varandra?! Hur fan tänker man?! Kanske känner sig ensamma där hemma... Men då kan man väl bara gå ut på stan och ta en fika eller något?

Jaja nog om det...
Igår gjorde vi typ ljuslyktor av lera i skolan... Ganska kul faktiskt :) lite annat än allt teoretiskt mög...

Idag hade vi först föreläsning om schizofreni... Rätt stavat så? Måste träna mig på det ordet innan tentan :P tycker det är så svårt att stava... Men det får jag lära mig... Och så var det om depression med... Lite lättare ord...
Sedan hade vi någon seg föreläsning om aktivitetsbalans... Tur man hade trevliga människor runtomkring sig iaf... Alla tyckte det var lika segt... Inte alls kul när en lärare står där framme i 2 timmar och snackar om sin egen forskning... Haha det var ganska många som gick i pausen... Men det tycker jag känns så taskigt, jag vet inte? 

Det var nog det hela... 
Ha de göttans!
//Male 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0