Vad fan håller jag på med?!

Hej bloggen!
Idag har varit en helt fantastisk dag!
Började med att jag vaknade tidigt, tidigt... Men tanke på att jag var hemma vid halv 1 igår så vaknade jag tidigt... Kom nog inte i säng för än 1... Och så gick jag upp kl 8 :O kollade på klockan och tänkte VAD FAAAN?!! Gårdagen var riktigt trevlig :) träffade folk som man inte sett på ett tag, dansade mycket sen var vi rejält trötta... Gick upp rätt tidigt på morgonen eftersom det var skola... Så stack hem vid lite över 12...

Imorse var det första jag gjorde gå in till min bror medan datorn startades xD så var jag där inne ett tag och snackade... Sedan loggade jag in på facebook och då chattade jag med Karin där... Kom fram till att vi borde ut och röra på oss... Det blev en lång promenix senare på eftermiddagen, nere vid havet :D så man kunde höra ljudet av vågorna :) KÄÄÄRLEEK till att bo så nära havet <3 Sedan stack vi hem till Johanna och fikade på kanelbulle-muffins :) riktigt gött :)

Så spelade vi lingon, lådvin och långkalsonger... Jag är mest svensk av oss 4 :P haha jag tar åt mig den äran :) det gör inget :P

Nu ikväll har jag pluggat :O PÅ EN LÖRDAGKVÄLL :O vad håller jag på med egentligen???!! Är iaf klar med en del så jag slipper det imorron... Men har ändå en del kvar... Sparar det till imorron :) man kan ju inte sitta och plugga en hel lördagskväll xD tror det är första gången detta händer xD

Undra vad som kommer här näst... Inte ska jag se melodifestivalen iaf... Trååkigt program det blivit... För många deltävlingar tycket jag...
Nej det var nog allt jag hade att berätta för tillfället...
Ha de!
//Male


Kommentarer
Postat av: jill

mycket mycket mycket trevligt!

2011-02-13 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0