Dagens lunch!

Tjenixen :)

Dagens lunch på jobbet får en 4a av 10 möjliga... Det blev falukorv med potatis och brunsås :S kan man verkligen ha det till ugnsstektfalukorv? Det drar ner hela betyget... Neej måste säga att min som jag gjorde förra veckan var lite godare ;)

Imorgon är det fisk-dag... Tror det blir stektsillfile då...

Shiit vilken motvind jag hade när jag skulle cykla hem idag... Det tog en hel jävla timme att cykla hem :O shiiit... Funderar på att cykla imorgon med... Hmmm får tänka på saken :P

Usch vad trött jag är... Måste bara duscha innan jag går och lägger mig :P ochsååå äta jordgubbar :D bad Ola handla det när han körde hem från jobbet idag :) så det ska bli gött :D

Nu ska jag dra vidare och fixa vad jag ska innan jag ska gå och sova :P
Ha de göttans!
// Male


Också en bild på det hela :) från Göteborg förra sommarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0