Efter en lång arbetshelg...

Tjenixeen :)
Efter en lång arbetshelg trodde jag skulle få vara ledig imorgon men nejdå, min kära chef har skrivit olika på två scheman... Såg det igår så jag får jobba imorgon med... Menmen överlever det hela... Bara till att hem, skriva lite blogg sova och sen sticka och jobba igen...

Funderar på vad jag får till mat imorron ;) hoppas det blir något riktigt gott :) annars blir jag ledsen... När jag ändå är där måste jag få någon god mat...

Tänkte jag skulle cykla både till och från jobbet imorron :) om det är fint väder då :P annars struntar jag nog i det hela :) det hade ju varit ganska skönt att få röra på sig lite... Har inte orkat träna eftersom jag jobbat hela helgen nu... Så imorgon kan man kanske slå två flugor i en smäll? Får se hur vädret är helt enkelt...

Fick en alldeles egen namn-bricka idag... Inte för att de äldre inte kommer ihåg mitt namn, utan för att hon jag jobbade med nu i eftermiddags alltid blandar ihop mig med en annan vikarie som inte är hos oss i år haha... Så jag har faktiskt börjat lyssna till det namnet... Lite roligt... Hon har kallat mig det hela helgen :P man vänjer sig xD förstår ju att det är mig hon menar och det kvittar hur många gånger jag sa till henne så lyckades hon säga fel ändå... Fattar inte detta!!!
Men efter ett tag kom hon ju själv på det och kom med en namnbricka till mig xD riiktigt rooligt...

Det blev inga kanelbullar i helgen... Bakade någon riktigt god kaka med rabarber och hallon ist :) smällde ihop den på en kvart idag :) riiiktiggt grym!!

Nej nu får jag nog sova...
Börjar ju jobba kl 07.30 imorgonbitti...
Natti natti
//Male

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0