Sommarloooov!

Borde börja skriva igen nu... Inte okej att bara sluta skriva sådär... Inte nu när Jill är inne och läser någon gång i veckan och sådär ;)

Nu är det äntligen sommarlov :)
Alla tentor avklarade, inget att ta igen!! Verkligen sommarlov på riktigt!! Inget mer att oroa sig över utan bara till att njuta!!

Idag hände något konstigt...
Jag, Karin och Jill skulle cykla över vid Kalmarvägen... Så kommer det först en bil och ska vända precis i korset där vi skulle över... Så vi delade på oss, så kommer det två bilar till efter som också ska vända så allt blev bara kaos xD riktigt roligt... Alla bara cyklade åt olika håll xD Karin trodde det var dolda kameran eller något :P

Hade iaf en mysig picknik tsm i det gröna :) riktigt härligt... Lite halvtråkigt väder dock :( men annars var det toppen :D

Har börjat jobba nu... Lite roligt faktiskt! Har längtat efter det :) i helgen blir det till att baka bullar :) ingen av de äldre gillar de äckliga bitarna fläta som de köpt in... URKK bättre med hembakade bullar :) har tagit på mig att fixa det i helgen, hur nu det ska gå ;) 

Har varit ledig från jobbet nu två dagar i rad :) riktigt toppen :D
Riktig livsnjutare nu dessa dagar :) heeelt underbart.. kunde varit lite bättre väder dock... Ingen sol :( jag vill bli brun nu... Det ska man väl bli på sommaren?!! Men det går inte nu när inte solen är framme... Får snart ta fram brun utan solen...

Ska gå och lägga mig nu snart tänkte jag...
Kanske ska börja läsa någon bok kanske? Så olikt mig men kan bli lite trevligt att läsa något annat än kurslitteratur... Kanske ska se fall det finns någon bra ljudbok på nätet som man kan ligga och lyssna på sådär innan man ska sova... Kan vara lite mysigt :)

Får se hur det blir...
menmen, natti natti
//Male

Kommentarer
Postat av: jill!

PRECIS, DU MÅSTE SKRIVA NU NÄR JAG TITTAR! :) haha, picknicken var msyig! :D

2011-06-17 @ 12:31:25
Postat av: Karin

Vad kul att du börjat skriva igen :)

2011-06-19 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0