Den drygaste människa jag någonsin träffat och en stackars påg...

Heej bloggen!!

Idag har jag träffat den drygaste människa jag vet än så länge för 3e gången i mitt liv... Först på två föreläsningar och så idag på ett seminarie som var rätt drygt... Vi fick jobba med något fall och så stress då... Hur man förebygger och skit... Rätt intressant ämne men den läraren är inte att leka med... Inte en minuts rast och så hennes röst... Man blir seg bara av att höra den... Och sån nervös känsla man har inom sig när man lyssnar på henne... Hennes nervositet smittar fan av sig på en!!! Neej faan!! Sen när vi tänkte nu är vi klara.... 20 min innan vi skulle sluta JAADÅÅÅ tänkte man men nejdå... Då började hon sammanfatta allt vi gjort idag... Tänkte bara vad FAAAAN!! Aldrig mer jag vill träffa en sån människa i hela mitt liv... Det är nog ganska orimligt men ändå... Kommer säkert att göra det någon gång...

Sen när jag åkte tåget hem...
Stackars påg... Asså hans förhållande kan inte vara lätt... Han snackade med sin flickvän i telefon och så berättade han för henne att han tyckte det var jobbigt att det bara var hon som bestämde allt... Han fick inte fatta ett enda beslut själv... Han stressade upp imorse för att han skulle hem till henne för att hon ville det och nu satt han på tåget för att hon ville att han skulle ta detta tåget och sådär... Jaah asså stackare... Men sen undrar jag hur människan orkar vara tsm med någon som bara bestämmer över en hela tiden... Helt ärligt... Det vet i fan om jag gjort det asså... NEEJ FAAN! Jag kan fan fatta egna beslut... En sån människa vill jag inte vara tsm med... Man skulle vara helt slut tillsist...

Usch nej nu är det dags för lite plugg... Har en referenslista som ska vara klar imorron... Men det är inte så mycket... Tar max 5 min :P Sen ska jag skriva ut en artickel... Annars rullar livet på som vanligt...

Trodde jag skulle få ryck häromdan när jag kollade på schemat och såg att jag börjar kvart i 3 och slutar kvart över 4 imorron... Tänkte bara FAAAHNN det är fredag och jag har en sån jävla tid att vara i skolan... Tur att man ska göra seminarieuppgift med några klasskompisar innan imorron annars hade jag fan gått under... Vem fan vill åka till skolan så sent en fredag???!!

Nej... Ha de göttans
//Male


PS! Det är jävla pissväder ute idag... Jag som började få vårkänslor... Men nej... Det var snö-blandat regn när jag gick hem från bussen... GAAAHHHREE!! Som jag frööös... Usch och fy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0