Helg och massa saker som är planerade :)

Heeej!
Nu har det gått ytterligare en vecka i skolan. En vecka närmare att ta examen, en vecka närmare sommarlovet, en vecka närmare att få komma ut i arbetslivet :)

Hade en rätt trevlig diskussion om kärnor i torsdags... Jag förstår inte hur man kan äta vindruvor utan att ta bort kärnorna först... Usch nej... Och för att inte tala om körsbär typ... Tänk så glömmer man bort att man har den kärnan i munnen och så sväljer man! Då sätter ju sig den i halsen och så dör man... Nej sånt gillar inte jag... De som jag snackade om det med bara skrattade åt mig och tyckte jag var pantad typ...

Nästa vecka ska vi ha salstenta... Egentligen 2 st... Två olika delar... Varför börjar alla stressa över det egentligen?! Jag sitter här hemma och är inte ett dugg stressad över saken... Tycker faktiskt att jag kan det mesta... Det som jag inte kan kommer jag ju hinna plugga in på ingen tid :P har ju gått igenom allt på föreläsningarna... Förstår dem som inte varit på föreläsningarna så jobbigt de måste ha det... Men de får skylla sig själva faktiskt...

Igår hade jag och mina klasskompisar en inte tänka på skola eftermiddag :) vi pysslade hela eftermiddagen :) riktigt trevligt faktiskt...

Idag ska jag hem till Jill :) vad vi ska göra vettefan :P ska bara ses, snacka, kanske se någon film och bara ta det lugnt tror jag :) så najs!

Imorron blir det en heldag utan att tänka på plugg :) kommer inte hinna göra ett skit faktiskt... Har så mycket planerat att jag absolut inte kommer hinna det, vilket är skönt... Först blir det hem till Ida och Olof... Sen på kvällen ska vi fira Hanna :) så det ska bli trevligt...

Nej nu måste jag sammanfatta neuropsykologi- delen... Typ det enda jag har kan till tentan :P så det måste jag börja med nu!

Ha de göttans!
//Male

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0