Hur man smörar...

Heeej bloggen!
Idag har jag lärt mig i skolan hur man smörar... Dagen började med ett basgruppsmöte... Typ alla var helt vansinniga för det arbetet som skulle vara inne idag... Senast kl 18... Så vi bestämde oss för att gå till läraren som skulle ha in det och smöra lite...

När vi berättade detta för vår basgruppshandledare hjälpte hon oss hur vi skulle göra... VILKEN LÄRARE STÅR OCH BERÄTTAR HUR MAN SMÖRAR PÅ BÄSTA SÄTT??!!! Jo hoon gjorde det! Vi fick en lång utläggning om hur vi skulle göra XD

1. Man får börja samla mod, det är väldigt viktigt att man inte börjar skratta...
2. Man går in och säger massa fina saker... Asså man ställer in sig riktigt mycket...
3. Sen pratar man om lärarens egen bok... Typ att det var det bästa man läst och man behövde lite extra tid till att läsa den lite nogrannare...
4. När man känner att man har personen med sig går man över i: Du Chriiisteeel <3

Vi bara ehhmmmm okeeej...
Vet ni vad!!! Det funkade faktiskt!!! Vi fick en hel vecka till på oss XD även fall jag redan är klar tyckte jag det var så jävla roligt XD

Efter detta hade vi håltimme i typ 3 timmar... SEEGEE!! Gjorde klart alla basgruppsfrågor så nu är det ur världen :D

Sen vare föreläsning... Världens cooolaste människa... Har aldrig hört en föreläsare svära så mycket som hon gjorde... Det skulle inte Ekan gilla...

Nej, Nu ska jag gå och sova... Natti natti <3
//Male

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0