Ju mer man läser desto mer tror man att man själv är sjuk...

Heeej Bloggen!

Jag måste säga att man bli fan störd av att läsa om sjukdomar... Man känner fan igen sig i vilken jävla sjukdom man än läser om... Jag börjar nästan tro att jag själv är sjuk... Men det är jag nog egentligen inte... Hoppas jag överlever det hela...

På torsdag är det tenta... Är fan ovanligt lugn :) herre gud vad jag kan mycket :D så grym jag är!! Imorron ska jag träffa några klasskompisar och gå igenom det hela... Kanske märker jag då hur mycket man missat när man sj läst :P men NEEEJ så får man inte tänka XD då får man bara PANIIIIK!!! Det vill vi inte ha!

Har förlorat 20spänn idag! Slog vad med morsan... Hon har sån syjunta här idag... Så slog vi vad om att det inte var en enda som kom till att ha med sig sygrejs... Det är nästan aldrig någon annan när morsan som har det annars så jag trodde fan inte att ngn skulle ha det med sig idag heller... Så FAAAN!! Och så var hon tvungen att berätta det för alla som var här med... Iofs inte så många men ändå!! PIINSAAAMT!

Jaja jag överlever det hela!
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe...
Sen kallar sängen :)
Smart jag är som dricker kaffe innan jag ska gå och lägga mig XD men sånt man får leva med... Jag har haft sjuk huvudvärk idag... Den börjar släppa nu när jag fick mitt dagliga intag av koffein :)

Tack och haj!
//Male


Ps! Det märks att våren börjar komma nu!! SÅÅÅÅ SKÖÖÖNT!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha men sån är jag med, säg vilken sjukdom som helst och jag kan hitta något som tyder på att jag har den :P

2011-03-10 @ 21:05:48
URL: http://hannieboo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0