Kommer nog ha träningsverk i mina ben imorron...

Heeej Bloggen!
YEEEY fick reda på i torsdags att ett arbete skulle vara klart på måndag! Hade helt ställt in mig på att det var nästa måndag!!! Skulle lämna in det måndagen innan färdighetsträningen (halva klassen har färdighetsträning nästa vecka och andra halvan nästa igen)... Så skulle alla lämna in på måndag för att det skulle vara rättvist... Snällt att de säger det liiiiitteee innan liksom!! Men 1000 tack till Maria som ringde mig och läste det viktigaste i boken högt för mig :D nu är det iaf gjort så får jag finslipa på måndag när jag har håla :)

Idag har vi varit ute och cyklat typ 2 mil... Det värsta jag gjort i hela mitt liv... Man kan inte låta Karin bestämma en runda... Hon sa att det skulle finnas mycket nedförsbackar på den vägen men det var tvärt om! På något ställe såg man bara en STOOOR uppförsbacke... Inget annat... Vad gömde sig bakom den?! JOOOH EN TILL!!! Det var riktigt bra träning men mina ben kommer nog säga ifrån imorron :P

När vi cyklade kom vi på att vi ville gå på bio... Såg Black Swan... Den var liite sådär den filmen... Inte riktigt min melodi... Men satt och flaschade med mina fina strumpor med ko-fläckar på :) NYA MODET!!!

Sen stack vi hem till Johanna... Så låg vi och snackade lite i hennes kudd-hav... Riktigt mysigt... Sen stack vi hem igen... Nu ligger jag i sängen och bloggar för att Jillan sa att jag inte skulle göra det XD just bara för hon sa att jag inte skulle göra det utan gå och lägga mig ist...

Nu ska jag nog spela lite spel på fejjan... Tills ögonen går i kors XD
Natti natti till alla er som ska gå och lägga sig ;)
//Male <3

Kommentarer
Postat av: jill

haha, det gör inte så ont i mina ben ändå! inte än iaf... nej, INTE lyssna på karin igen!

2011-03-13 @ 08:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0