Vilka vårkänslor :)

Har varit ute hela helgen :) blivit solbränd och sånt :D JIIPPPIIIE man märker att våren är här :D:D sååå sköööönt!!

Nu väntar en vecka med intensivplugg... Har en hemtenta som ska göras... Den ska vara klar tills på torsdag... Så mååååsstteee plugga,plugga,plugga...

Vill ha mitt tenta-resultat på psykriatrin nu... GAAAH jag hatar att vänta... Men det kommer nog nästa vecka så det är ändå sköööönt :) hoppas faaan att jag har klarat mig... Så jag slipper omtenta... Har aldrig behövt göra omtenta på någon salstenta förr XD så jag hoppas fan jag slipper det... Hatar att ligga efter med saker man inte kan göra för än lååångt efter... Omtenta är en sån grej... Kompleteringar kan man ju alltid lämna in när man är klar eller så... Så fort som möjligt liksom... Men jaah...

Nej nu ska jag dra vidare igen...
Ska ner och ta något gott att fika på :)
Ha de göttans!
//Male


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vaaa blev du solbränd, fan vad orättvist haha :P

2011-03-29 @ 22:18:33
URL: http://hannieboo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0