Är det inte lite tidigt med julstämning redan?

Hej alla bloggläsare!
Johanna vill börja fira jul redan nu imorgon! Men jag och Jill sa stopp, stopp, stopp... Man kan väl iaf vänta tills december! Jag får snart panik ju! Men ändå, gott med pepparkakor och glögg... Fast det hinner man isf tröttna på innan det är jul på riktigt! Det är ju över en månad kvar! Men har med mig en liten sak som kan vara bra att ha inför julen till Johanna imorgon när jag ska dit :) Önskar jag kunde skriva vad jag handlade idag här men det går ju inte... Hon kanske läser :P

Snart måste man börja fundera på vad man ska ge alla i julklapp o sådär :O det börjar nästan bli dags... Vet vad jag ska ge mamma, Ola, Johanna och Jill... Sedan hmm... Resten... Det tar vi en annan dag :)

Synd jag inte har några föreläsningar nu denna terminen typ, hinner ju knappt med att skriva önskelista ;) brukar ju hinna roa mig med det på en tråkig föreläsning :P men så kan det vara... Får göra det på tåget under praktiken, den börjar på måndag! Huuur faaan ska man hitta på det sjukhusområdet?! Jaja, det löser sig :P tur det är mer än jag i min klass som ska dit, har iaf någon att gå vilse med haha!

Jag och min klasskompis Maria hade möte med våran C-uppsatshandledare idag! Fyyy faaan, den blicken vi fick när vi satt där :O trodde jag skulle dööö... Hur faan ska man överleva det i 3 terminer :O hoppas det blir bättre när man lär känna henne lite bättre... Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till :O

Nu tror jag inte har mer att berätta!
Eller jooo! På tal om jultema ska jag på tuppuware-party i helgen med jultema! HAHA på tal om att tröttna på julen innan den ens kommit hit ju... Ska köpa en matlåda och en vattenflaska... Det är vad jag ska köpa...

Nu har jag pratat klart... Bjuder på en gammal vinterbild från Abbekås förra året bara för det :)
Ha det göttans!
//Male



Kommentarer
Postat av: Karin

Vinterbild fran Abbekas, alskade Abbekas. Haha, du och din onskelista. Jag ser fram emot att fa lasa mer. Kanske om vad som star pa den!?

2011-11-15 @ 05:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0