Första praktikperioden avslutad, en vända i skolan och nu helg som är slut...

Hej alla bloggläsare :)

Nu är första praktikperioden avslutad, lite sorligt att åka därifrån i torsdags men... Känns ändå som man vill ha nya utmaningar :) ser därför fram emot nästa praktikperiod och hoppas på att jag slipper göra samma saker :P sen hoppas jag på någon rolig färg på kläderna... Varför bara vitt?!! Har folk ingen fantasi?! Funderar nästan på att designa mina egna kläder att gå runt i ;) märka ut sig lite :) haha men det lär jag väl få glömma eller nått!

Ska ändå bli skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla nästa vecka. Träffade en del av klassen i fredags så det var ju trevligt :)

Helgen som sådan har gått fort! Trodde inte tiden kunde gå så fort faktiskt... I fredags var jag hemma rätt sent så gjorde inget speciellt... Igår var det maskerad hos Emmie :) det var trevligt! Idag var jag på brunch och underhöll mina små kusinbarn :) slutade med att KAAN DU INTE KOMMA HIT OCH LEKA EN ANNAN DAG MED??!! Jooo visst! Jag var helt slut... Det var kurra gömma, tjuv och polis och massa spring i korridorerna... Herre gud... Räknas inte det som träningspass?!

Bokade iaf spinningpass imorgon :) det ska bli riktigt härligt, var föresten på ett morgonpass i fredagsmorse innan jag stack till skolan... Det var ett medelpass, hade fan mjölksyra i benen efter 10 minuter :O sen fick jag maska resten av passet :O neej skämtade bara :) det gick hur bra som helst :) lite sugen på att testa intervallspinningen med... Måste gå på ett till senare i veckan så får fundera på vilket jag ska ta :)

Nu ska jag dra vidare!
Nu ska jag in o läsa Karins blogg, hoppas att du har en underbar resa Karin!  
Hade ingen bra bild från denna helgen så därför bjuder på en bild från förra :) Bläddra ner lite till så kommer den :)


Kommentarer
Postat av: Karin

:D Vad fin bild! Och haha, klart du ska testa intervallspinningen oxa. Och om du inte gor det, sa far vi gora det sen nar jag ar tillbaka! :)

2011-11-10 @ 01:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0