Nu börjar det bli kallt... Brrr!

Usch asså! Det börjar kännas att det börjar bli kallt nu, speciellt när man ska vänta på buss/ tåg... Har börjat med vinterjacka nu annars hade man nog frusit ihjäl...

Nästa helg är det första advent... Snart dags att börja baka pepparkakor och lussebullar, även om det känns som om det är för tidigt ännu... Men som sagt det är ju första advent nästa helg, så det börjar gå mot jul! Måste snart köpa en chokladkalender :) det måste man ha när det är jul ju!

Önskelistan är inte riktigt klar ännu men kan nämna lite som står på den:
1. En mössa
2. Tjocktröjor
3. Fler saker till min servis
4. Bilar 2 (filmen)
5. Armband i läder

Jaa, det var nog det mesta. Har inte kommit på mer... Får fylla på lite sen kanske...

Har bokat biljetter till Westlife den 22 juni :) så då blir det till att åka till Irland :) ska bli riktigt kul, men det är som sagt ett tag kvar! Menmen... Härligt att ha nått planerat som man kan se fram emot :)

Praktiken är det segaste jag varit med om! Nej, så kanske man inte kan skriva, men det är väldigt mycket dö-tid! Känns inte som om man gör nått vettigt på dagarna :( usch, hoppas det blir mer att göra nu efter helgen...

Mer tror jag inte att jag har att berätta...
Joo, jag o Jill var på bio igår :) såg Tintin! Riiiktigt bra film!! Jag blev nästan helt kär :) haha det var lite roligt att det var sjukt många folk o väntade på bion när vi handlade biljetter och typ alla skulle gå på den nya Twilight! USSCCH ;)

Ikväll ska jag nog hem till Johanna och käka :) fiskpinnar med potatismos, göööött! Man kan inte äta fiskpinnar utan spenat, så det måste också finnas med på tallriken :P

Imorron ska jag hem till farmor o farfar och käka söndagsmiddag med familjen och släkten :) så det ska bli trevligt, ett tag sen man träffade alla...

Ha de bäst tills vi ses!
//Male

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0